جور وا جور
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جور وا جور و آدرس yekiyedone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 رضا پیشرو متولد بهمن ماه 1364 است.او از 5 سال پیش شروع به رپ خوانی کرده است که طی آن دو آلبوم بیرون داده است.(یک آلبوم کامل و یک آلبوم در حال تکمیل)او در آلبوم اول خود که وقت کثیف نام داشت در حدود 18 آهنگ پخش کرد که تعدادی از آنها در نت پخش نشد.نکته جالب آن است که آهنگ وقت کثیف هیچوقت بر روی نت نیامد.

  اگر بخواهیم از آلبوم اول رضا چند آهنگ قشنگ نام ببریم می توانیم به نام آهنگ های پرده آخر و لبخند تلخ و وقت کثیف اشاره کرد.

  رضا در طول 5 سال سابقه کاری خود بدترین آهنگ های خود را از این آلبوم نام می برد.آهنگ هایی که با ابد و داریا ریکورد شد.مانند:Fuck (zed bazi با همکاری داریا و فینچر.(که رضا ابراز پشیمونی کرد از خوندن این آهنگ).تغییر به همراهی داریا و فینچر.محبوبیت و مقابله هر دو با همراهی ابد و خودخواه با همکاری داریا.


  آلبوم دوم او که واقعیت نام دارد تحول عظیمی در سبک رپ در ایران بوجود آورد.این آلبوم از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار است که در حال به پایان رسیدن است.رضا پیشرو در این آلبوم در حدود 15الی18 آهنگ خوانده است که هرکدام از زیبایی خاصی بر خوردار است.این آلبوم با آهنگ های زیبا و Text های قویش باعث شد رضا را در صدر برترین رپرهای ایران جای دهد.
  بیشتر آهنگ های این آلبوم با همکاری امیر تاتالو بهترین خواننده سبک R & B در ایران است.رضا دلیل این کار را صدای زیبای امیر و دلنشین بودن سبک R & B اعلام می کند.اکثر آهنگ های این آلبوم زیبا هستند و تعدادی از آنها از پر طرفدارترین آهنگ های پرشین رپ هستند.مانند: واقعیت(با موضوع سیاسی به همراه ابلیس علی کینگ و تاتالو)باید برم(موضوع شخصی)برو از پیش من(با همکاری تاتالو و تهی و روزبه)سفری بی انتها(آهنگی معنوی با همکاری انزیپر)زندانی و چشام ندید و ...


  رضا 3ماه در زندان به دلیل خواندن آهنگ واقعیت در حبس بود.
 
  پیشرو و 3پاک القاب رضا بودند که وی در اواسط کارش تصمیم می گیرد لقب 3پاک را واسه همیشه از خود دور کند به همین دلیل آهنگی را با نام 021 می خواند که در آن این موضوع اعلام می شود.


  آهنگ مورد علاقه رضا باید برم است که در آخر این آهنگ تصمیم گرفته بود 2سال رپ نخواند اما به دلایلی نتوانست این کار را بکند و تصمیم گرفت ادامه دهد و خیلی ها را با این تصمیم خوشحال کرد.
 
  رضا پیشرو همیشه از سروش لشگری ملقب به هیچ کس به عنوان برترین رپ کن ایران در کنار خود نام می برد.


  وی می گوید برای انتخاب بهترین خواننده فقط نیاز به گوش دادن به آهنگ های او نیست. بلکه باید واقعیت زندگی او را دانست.


  نامزد وی که ملقب به آتش است تا به اینجا دو آهنگ بیرون داده است که یکی با همکاری خود رضا و پیمان قدرت بود بود و دیگری هم به تنهایی ریکورد کرده است.
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:پیشرو, ] [ 11:39 ] [ saman ]

 .نام :حسین 

.فامیل:موسوی 

.ملقب به :تهی 

.متولد 6 بهمن 1364 

.دانشجوی مهندسی کامپیوتر 

.غذای مورد علاقه: قرمه سبزی 

.رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز 


حسین تهی که پنج سال پیش کار ترانه سازی و خواندن در سبک رپ را آغاز کرده است، کار خود را نه "تقلیدی" از آنچه که در غرب بدان "موسیقی رپ" می گویند، که بیشتر وسیله ای برای "انرژی" دادن به شنونده از طریق"بیان مشکلات و معضلات مشترک" در زندگی روزمره تلقی می کند. از دیدگاه تهی ، "معضلات و مشکلات" هر آنچه که باشند ، از پیش و پا افتاده ترینشان همچون شکست های عشقی تا معضلات جدی تر همچون "فقر و بیکاری" می توانند از طریق ریتم های شاد موسیقی هیپ هاپ، با "اثر گذاری بیشتری" بازگو شوند. 

اما توجه تهی به زندگی امروزی و مشکلات آن، او را نسبت به سنتها و رسمهای قدیمی بی توجه نکرده است، دست کم این چیزی است که خود با شوخی و کنایه می گوید. او درباره دلبستگی اش به نوروز باستانی، با همان طنز همیشگی اش گفت: "من با نوروز خیلی صمیمی ام. اصلا دست می اندازم گردنش با هم بیرون می رویم و حال می کنیم." 

عیدی ما از سفره هفت سین به تهی، تخم مرغ رنگی بود. اما او انگار امید دارد که آهنگهایش، هرچند هنوز زیرزمینی هستند و در بازار رسمی و کلان موسیقی جا نگرفته اند، روزی به "مرغ تخم طلا"ی او بدل شوند. 

او با اشاره ای کنایه آمیز به این تخم مرغ رنگی گفت: "امیدوارم سال آینده آنقدر پول داشته باشم که به جای اینکه تخم مرغ رنگی عیدی بگیرم، تخم مرغ طلا عیدی بدهم." 


از او در زمینه فعالیت های هنری اش در سالی که گذشت می پرسم که با رضایت پاسخ می دهد: "واقعا سال خوبی بود. هم از نظر کاری و هم از نظر زندگی خصوصی. گرچه تشخیص اینکه پیشرفت کرده ام یا نه، با مخاطبانم است ولی به نظر خودم پیشرفتم محسوس بوده و چندین کار متفاوت ضبط و منتشر کرده ام."

** {بیوگرافی حسین تهی از زبان خودش} ** 


"خودت را معرفی کن: 
من حسین هستم متولد1364 با لقب تهی شروع کردم وبا همین هم تموش میکنم 
درحال حاضر ساکن تهران وشهرک غرب هستم. 


ازکی به رپ علاقمند شدی؟ 
من ازسال 79 به رپ علاقه شدیدی پیداکردم چون ازسبک و طرزبیان جملات توی 
آهنگایی که سبک رپ دارن خیلی خوشم میومد ودوست داشتم بشتربا این سبک اشناشم 

ازکی شروع کردی به رپ خوندن؟ 
اواخر سال81بود که من شروع کردم به رپ کردن اما کارهامومن توخونه وفقط برای خودم میخوندم 
واصلا قصدبیرون دادن وحتی گذاشتن آهنگا روی سایتو نداشتم مثلا ازآهنگای ریکورد شده 
تو خونه تااونجایی یادمه میتونم :ادعای باحالی _ دیس فتال و...... میتونم اسم ببرم که فقط برای 
خودم بود وهیچکدومشون هیچ جا پخش نشد 


چه کسایی رو تورپ فارسی قبول داری؟ 
شایان_بکس زدبازی _رضاپیشرو_ابلیس_هیچکس و امزیپرو حمید دیو 

خارجی ها کی؟ 
puff dady,b.i.g,2pac,snoop dogg, ۵۰cent,eminem,fat joe 


قصدت ازخوندن آهنگ فساد چی بود؟ 
داستانش طولانی ولی مختصر توضیح میدم.من اول قرار بود آهنگ << رسم بازی زندگی >> رو 
باحسین ابلیس بخونم اما به دلایلی نشد و حسین اونوبا کیلر خوند بعداز اون کار من به حسین 
پیشنهاد دادم اهنگ فساد رو باهم بخونیم واونم قبول کرد هدفمون هم این بود که آقاجامعه رو فساد 
برداشته یه تکونی بخورین.با اینکه روش وقت کمی گذاشتیم اما خیلی خدا شد 

در مورد آخرین اهنگت وآلبوم جدیدت برامون توضیح میدی؟ 
اخرین آهنگی که روی وب قرار گرفت "الومنم"بود که بافاجعه وکایوت خوندم و 
قبل اونم"دستمال جیبی" که بادرویش ومطلق خوندم 

درموردآلبومم هم فقط میگم که 8تا تراک داره واسمش هم "تی&تی" به معنای تهی&تتلو هستش 
و "کلتکس ریکورد" اسپانسرشه و هیجکدوم ازآهنگاش روی وب نیست درحال حاضر 

خیلی هامیگن توبی تربیت هستی ناراحت نمیشی؟ 
نه چون هستم(می خنده) خوب بی تربیتی واقعیته وجزیی ازرپ منم پسر پیغمبر نیستم عزیزم 

آیدیت چیه؟ 
من اصولا فقط سالی یکی دوبار آن میشم ولی اینم آیدیم:rap_tohi 

حرف اخرت؟ 
اینکه رپرهای جدید هرچی میخونن فقط رپ رو خزز نکنن و چاقالا همه رقاص شن(می خنده) بای... 

[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:تهی, ] [ 11:32 ] [ saman ]

 نام کامل : "Enrique Miguel Iglesias Preysler"  

انریکو کوچکترین پسر خولیو ایگلسیاس ، معروف ترین خواننده ی اسپانیایی است که البته پدرش اذعان داشته که دوست داشته پسرش هر کار دیگری را پیش می گرفته تا خوانندگی اگر چه انریکو پسر خولیوی معروف بود اما از همان آغاز رابطه چندان صمیمانه ای با پدرش نداشته زیرا او بیشتر وقتش را در خارج از منزل بوده و همچنین انریکو از اینکه مادرش تنها زن زندگی پدرش نیست ناراحت بود و این شیوه را نمی پسندیده . 
انریکو در 8 می سال 1975 در مادرید اسپانیا به دنیا آمد مادرش که روزنامه نگاری به نام ایزابل بوده که 8 سال پس از تولد انریکو از پدرش جدا شده انریکو در یکی از مصاحبه هایش گفت: وقتی بچه بودم کار را برای مدتی کنار گذاشتم کاری که پدرم هرگز انجام نداد این بود که از من حمایت نکرد.او همچنین یک خواهر و یک برادر به نام های جولیا  کابلی ودارد به اضافه دو برادر ناتنی دوقلو و دو خواهر ناتنی دوقلو. 
پس از اون انریکو با پدرش به میامی میان به خاطر عملیات تروریستی که در زادگاهش در اون زمان به وقوع پیوسته بود.او موسیقی را از 13 سالگی شروع کرد و در سال 1991 قدم به دنیای موسیقی گذاشت که تاکنون بیش از 30 میلیون از نسخه های آلبوم هایش به فروش رفته و جالب این است که تنها 7 آلبوم بیرون داده. 
انریکوبه 4 زبان انگلیسی و اسپانیایی و ایتالیایی و پرتغالی تا حالا خوانده است که ترانه های اسپانیایی و انگلیسی او بیشتر مورد استقبال بوده،این  آلبوم را در 3 سال به تنهایی ضبط کرده و بدون اینکه خانواده اش بفهمند به بازار داده انریکو می گوید من هیچ وقت نمی خواستم اینو به خانواده ام بگم چون مورد تمسخر واقع می شد من برای اون خیلی احترام می گذاشتم و واقعا خواستارش بودم مثل زمانی که مثلا شما دارید شام می خورید و به پدرتان می گویید من می خواهم خلبان شوم و او هم در جواب می گوید حرف اضافی نزن و شامتو بخور من هیچ وقت نمی خواستم اینو بشنوم. 
خواندگانی چون لایوئل ریچی در زمان جوانی روی او تاثیر گذاشته بودند .پس از آن آلبوم دیگری را به بازار عرضه کرد که برنده ی جایزه ی گرمی شد او حتی موفقیت های دیگری را نیز تا سال 99 به چنگ آورد و ترانه های بایلاموس او به صدر صد آهنگ برتر در سپتامبر در انگلستان رسید. 
انریکو تا کنون 116 جایزه پلاتینیوم رکورد و 227 جایزه  (بهترین دستاوردهای هنری) را گرفته.می توان گفت انریکو می خواهد رکورد پدرش را بزند پدرش 250 میلیون نسخه از آلبوم هایش را فروخته که انریکو در صدد است این رکورد را بزند.
 
انریکو هچنین در فیلم روزی روزگاری در مکزیک  به کارگردانی رابردت رودیگوئز همراه بازیگرانی مانند آنتونیو باندراس و جانی دپ شرکت کرده. 
انریکو اصلا ساعت به دستش نمی بنده اما مشخص نیست که چرا در یک تبلیغ ساعت شرکت کرده و اونو به مشتش بسته همچنین انریکو آدم ولخرجی نیست و عادت به ولخرجی نداره و همیشه پول کمی در جیبش می گذاره اما معلوم نیست که وقتی با آنا بیرون میره چقدر پول همرا خودش می بره!؟!انریکو به کلاه آبی علاقه منده و بین کارتونها هم از باگز بانی و پینوکیو خوشش میاد همچنین بهترین هدیه کریسمسو سپری کردن اوقات با دوستانش می دونه و همه جور مجله ای هم می خونه.
ازدواج: 
انریکو ایگلسیس خواننده محبوب اسپانیا یی (من و همه ) با آنا کورنیکو فا تنیسور روسی ازدواج کرد . این زوج طی مراسمی مخفیانه در پورتو والارتا مکزیکو با یکدیگر ازدواج کردند . هیچ کس از این ازدواج اطلاع نداشت تا این که آنا خانومش در یک مسابقه تنیس خیریه بدون مقدمه رو به تماشاگران کرد و به آنها اعلام کرد که یک ماهی است که با انریکو ازدواج کرده است. او در حالی که می خندید گفت : می دانم همه شما شوکه شدید . ولی این تصمیم من و انریکو بود . می خواستیم یک ماه بدون درد سر در کنار هم باشیم و ماه عسل خود را با آرامش برگزار کنیم . باید بگویم انریکو همسر بی نظیری است و خوشحالم که با او ازدواج کرده ام . 
آنا کورنیکوفا تنیسور مشهور روسی در سپتامبر 2002 به خاطر کمردرد از دنیای حرفه ای تنیس خداحافظی کردو اکنون بیشتر در مسابقات خیریه شرکت می کند . او در یکی از همین مسابقات با انریکو آشنا شد که این آشنایی پس از مدت کوتاهی منجر به ازدواجشد
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:انریکه, ] [ 11:25 ] [ saman ]

 ریحانا قسمتی از نام رابین ریانا فنتی (به انگلیسی : Robyn Rihanna Fenty) است که در ۲۰ فوریه سال ۱۹۸۸ (میلادی) در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس در منطقه کارائیب متولد شد.

او دختری معمولی بود که دوران راهنمایی اش را در مدرسه سیصد و ده ساله کامبرمیر در باربادوس گذراند. در سال 2003 با کمک دو نفر از همکلاسی هایش یک نمایش موسیقی سه نفره را اجرا کرد. در سال2004، او برنده ی مراسم دوشیزه ی زیبای کامبرمیر شد و نمایش کوتاهی اجرا کرد. او با اجرای آهنگ قهرمان از ماریا کری برنده ی جایزه ی نمایش استعدادهای مدرسه اش شد و شاید همین امر سبب ورود او به عرصه ی خوانندگی بود.
در 2003 پس از آنکه با دوستانش نمایش را اجرا کرد، دوستش او را به ایوان راجرز ، تهیه کننده موسیقی که برای مسافرت به همراه همسرش به باربادوس آمده بود معرفی کرد. او به کمک راجرز چند آهنگ را بازخوانی و ضبط کرد که به بسیاری از استدیو های آمریکایی فرستاده شد. این قطعات مورد قبول استدیوی دف جم واقع شد و مدیریت رپر دف جم، جی زی ، از او دعوت به همکاری کرد.
ریحانا، بزرگ‌ترین دختر خانواده‌است. پدرش رونالد فنتی، یک شهروند آفریقایی-ایرلندی، و مادرش مانیکا فنتی، اهل کشور گویان در آمریکای جنوبی است.
الهاماتی که از کارهای بیانسه ، آلیشیا کیدز ، و ماریا کری گرفته در کارهای اولیه اش در موسیقی بسیار آشکار است.
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:ریحانا, ] [ 11:23 ] [ saman ]
ساکن:شهرک امید تهران پارس
مجرده دارای یه خواهره....
رنگ مورد علاقه: قهوه ای سوخته و سبز ارتشی
7 ساله رپ کار میکنه و اولین آهنگ خودشو رقص جاماییکایی میدونه.
بهترین دوست:امیر رضایا
لقب خودشو به خاطر این گذاشته که قبلا عضو گروهی با این اعضا بوده،آرمین ، علی ، فرهاد ، مهرداد
a=armin
a=ali
f=farhad
m=mehrdad
شکست عشقی :
آرمین تو زندگیش یه بار شکست عشقی خورده و میگه دیگه عمرا اگه عاشق بشم ، اگه هم عاشق بشم عاشق طرفدارام نمیشم
چون اون دختره از طرفداراش بوده.
آهنگ حالا دیدی می تونم............رو واسه اون خونده
 
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:2afm, ] [ 11:15 ] [ saman ]

 
نام:امیر رضا
نام خانوادگی:طاری
متولد شانزده تیر هزار و سیصد و شصت و پنج در ساری
و ساکن یوسف آباد در تهران
دو خواهر داره که هردو ازدواج کردند
در حال حاظر دیپلم گرافیک داره
و دانشجوی ترم سوم رشته کنسرواتوار موسیقی(گیتار فلامینگو)
رنگ مورد علاقه :مشکی
اتوموبیل مورد علاقه :پژو ElX
ویژگی های اخلاقی:زود جوش - صادق - خونسرد- خاکی- جدی
ودر یک مهمونی که به قول یکی از دوستاش بلد نبوده کرواتش را ببنده
دختری به نام نازنین واسش میبنده.
آهنگ نازنین . نازگل و کروات رو برای دوست دخترش (نازنین)خونده!

نام:امیر رضا
نام خانوادگی:طاری
متولد شانزده تیر هزار و سیصد و شصت و پنج در ساری
و ساکن یوسف آباد در تهران
دو خواهر داره که هردو ازدواج کردند
در حال حاظر دیپلم گرافیک داره
و دانشجوی ترم سوم رشته کنسرواتوار موسیقی(گیتار فلامینگو)
رنگ مورد علاقه :مشکی
اتوموبیل مورد علاقه :پژو ElX
ویژگی های اخلاقی:زود جوش - صادق - خونسرد- خاکی- جدی
ودر یک مهمونی که به قول یکی از دوستاش بلد نبوده کرواتش را ببنده
دختری به نام نازنین واسش میبنده.
آهنگ نازنین . نازگل و کروات رو برای دوست دخترش (نازنین)خونده!
سه سال پیش در استودیویی در تجریش کار پاپ رو شروع کرده
در یکی از شهرک های شمال با آرمین آشنا شده و کار گروهی رو شروع کردن
قبل از کار موسیقی در پاساژ علاء الدین مغازه ی لوازم جانبی موبایل داشته
خوانندگان مورد علاقه : فرزاد فرزین، محسن نامجو و محسن چاووشی
دوستان صمیمی: آرمین ، اردلان طعمه ، مهشاد ، مهران ، امیر تتلو ، حسین تهی
و در حال حاضر کار گروهی را با دختری به اسم عسل شروع کرده که عسل قبلا هم با ساسی مانکن کار می کرده .
در حال حاظر مشغول جمع کزدن ? تراک برای آلبوم جدیدشان هستن که اسم گروهشون هم نوزدهم هست و اسم آلبوم ( احتمالا )
 
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:بیوگرافی رضایا, ] [ 11:5 ] [ saman ]

 نام : اردلان

نام خانوادگی : سرافراز
لقب : طعمه
دلیل انتخاب طعمه : میگه با این اسم خودمو طعمه همه میکنم ، بعد هم می پیچونمشون
تاریخ تولد : ۱۳۶۵/۱۱/۳ – ساکن تهران
سبک : رپ – پاپ – R&B
از سال ۸۲ شروع به کار کرده ،ابتدای کارش فقط آهنگسازی میکرد . اردلان هوشمند ملقب به طعمه در ۱۳۶۹ در تهران محله سعادت آباد متولد شد. او یک خواهر و برادر دارد و پدرش صاحب یک مغازه لوازم خانگی در ونک است. دانشجوی رشته ی گرافیک دانشگاه آزاد بود ولی نصفه نیمه رهاش کرد. از فوتبال و تیم استقلال خوشش میاد و از میان خواننده ها از محسن چاووشی طرفداری میکنه. و دوست صمیمی امیر تتلو هست که تا الان بیشتر کارهای خودشو با تتلو اجرا کرده از میان غذا ها هم از قرمه سبزی و ماکارونی خوشش میاد.
بزرگترین آرزوی اردلان اجرای کنسرت زنده در میدان آزادی تهران هست خب اردلان در سن هیجده سالگی با همکاری امیر تتلو شروع به کار کرد و هم اکنون از رپرهای بزرگ ایران محسوب میشه. بعد از شهرت و اجرای کنسرت دبی به خاطر یک سری مشکلات چند ماهی دست کشید ولی دوباره برگشت و شروع کرد. میدونید چرا لقبش طعمه است؟ خود اردلان طعمه گفته: میخوام همه رو طعمه خودم کنم .
اردلان عشق بازیگری و تئاتر هم داره و منتظر یه پیشنهاد و میگه دوس داره هم بخونه و بازی کنه. راستی الان اردلان تو ولنجک زندگی میکنه چندی پیش هم که از دبی و استودیو مهر برمیگشت به ارمنستان رفت و با حسین ابلیس ملاقات داشت. اردلان اصولا خیلی سخت گیر و یک دنده نیست.
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:بیوگرافی اردلان طعمه, ] [ 11:3 ] [ saman ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

همه چی ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 13494
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ

  • خبر روز
  • فروش لینک